Voor 15:00u besteld
de volgende werkdag in huis + GRATIS verzending vanaf 70 euro

Veelgestelde vragen

  1. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  2. Wat gebeurt er als er een artikel niet op voorraad is?
  3. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?
  4. Moeten stoffen worden voorgewassen?
  5. Kan ik stalen bestellen van stoffen?
  6. Hoe kan ik iets laten maken door la Mima's?
  7. Wat zijn de verzendkosten?
  8. Hoe kan ik betalen?
  9. Waar kan ik cadeaubonnen krijgen?
  10. Waar kan ik een klacht indienen?

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je je bestelling voor 15:00 uur plaatst, gaat je bestelling diezelfde dag de deur uit. Let op: dit geldt alleen voor bestellingen die direct betaald worden. Indien je kiest voor vooruitbetaling, wordt je bestelling verstuurd op het moment dat je betaling in onze administratie is verwerkt.

Wat gebeurt er als er een artikel niet op voorraad is?

Alle artikelen hebben een voorraad indicatie op de detail pagina van het artikel. Vrijwel alle artikelen in de webshop zijn op voorraad. Indien een besteld artikel niet op voorraad is, nemen we direct contact met je op. Je ontvangt van ons een nieuwe leverdatum. Omdat een deel van onze producten uit het buitenland komt, kan dit soms even duren. Vind je het te lang duren? Dan kunnen we in overleg een ander artikel aanbieden of eventueel het aankoopbedrag aan je terugstorten.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

Al onze bestellingen worden verstuurd via PostNL. Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, ontvang je een bericht met een 'Niet-thuis-code' erop. Met deze code kun je -dezelfde dag voor 22:00 uur- op MijnPakket een keuze maken voor de tweede bezorgpoging. Als je geen keuze maakt of kiest voor aflevering thuis op een andere dag en de tweede keer opnieuw niet thuis bent, ontvangt je opnieuw een bericht van aankomst om je brief of pakket bij een Postkantoor in de buurt op te halen.

Moeten stoffen worden voorgewassen?

Met uitzondering van de stoffen uit de Cotton + Steel-collectie adviseren wij alle stoffen voor gebruik te wassen. Je kunt de stoffen op een koud (hand)wasprogramma op je wasmachine voorwassen met een klein beetje vloeibaar wasmiddel en een scheutje azijn. De stoffen van Paapii Design dienen op 60 graden voorgewassen te worden. Stoffen alleen uithangen en niet in de droger! Indien je stoffen niet voorwast, kan je kledingstuk/creatie na de eerste wasbeurt een maatje kleiner uitvallen dan oorspronkelijk de bedoeling was. Effen stoffen kunnen tijdens de eerste wasbeurt nog een beetje afgeven.  Daarom kun je deze het beste apart of met zeer gelijkaardige kleuren wassen. Voor alle handgemaakte artikelen geldt een koud (hand)wasprogramma.

Kan ik stalen bestellen van stoffen?

Ja, het is mogelijk om vooraf stalen te bestellen. Hiervoor brengen wij € 0,50 per staal in rekening. Indien je alleen stalen wilt bestellen, geldt een minimale afname van drie stalen. Bestel je er ook andere producten bij, dan kun je ook een of twee stalen bestellen.

Hoe kan ik iets laten maken door la Mima's?

Heb je iets leuks gezien in de webshop van Paws Up!, maar zoek je een andere maat of heb je hem liever in een andere stof? Neem dan contact op met la Mima's via info@lamimas.nl of 085-0020094. Wij kijken dan wat er mogelijk is en op welke termijn je je handgemaakte artikel kunt verwachten.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €3,95 binnen Nederland bij aankopen onder de € 70,00. Zowel pakketpost als brievenbuspost worden met track & trace-code verzonden. Boven de € 70,00 is verzending binnen Nederland gratis.

Verzending naar België kan al vanaf € 6,50. Zie "Verzending en bezorging" voor meer informatie. Klik hier voor onze tarieven voor verzending naar overige landen.

Hoe kan ik betalen?

Binnen Nederland kun je je bestelling direct betalen met iDEAL of Paypal. Handig en wel zo snel. Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact/Mister Cash. Buitenlandse rekeninghouders kunnen betalen via PayPal.

Waar kan ik cadeaubonnen krijgen?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om cadeaubonnen te bestellen.

Waar kan ik een klacht indienen?

Natuurlijk vinden we het vervelend als je een klacht hebt. Neem direct contact op met onze Klantenservice via 085-0020094 of via e-mail info@lamimas.nl