Voor 15:00u besteld
de volgende werkdag in huis + GRATIS verzending vanaf 70 euro

Retourservice

la Mima's staat voor kwaliteit. Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn aan je geleverde product(en), volg dan de onderstaande stappen.

  1. Mijn artikel is toch niet wat ik zoek
  2. Mijn artikel is beschadigd of verkeerd geleverd
  3. Maatwerkartikelen
  4. Retourvoorwaarden


1. Mijn artikel is toch niet wat ik zoek

Dat is jammer. Wil je er een ander artikel voor in de plaats? Stuur je artikel retour met je naam, adres- en bankgegevens en het artikelnummer van het vervangende artikel. Zodra we de retourzending ontvangen hebben en evt. bijbetaling is verwerkt, wordt het nieuwe artikel naar je verzonden. Is je nieuwe artikel goedkoper dan je eerdere bestelling, dan maken wij het verschil in aankoopbedrag binnen 14 dagen aan je over. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling worden door ons betaald. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Wil je er geen ander artikel voor in de plaats? Stuur dan je artikel retour met je naam, adres- en je bankgegevens. Binnen 14 dagen ontvang je van ons het aankoopbedrag terug. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

2. Mijn artikel is beschadigd of verkeerd geleverd

Dat vinden we heel erg vervelend en vraagt om een gepaste oplossing. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@lamimas.nl en we zoeken direct naar een oplossing.

3. Maatwerkartikelen

Helaas kunnen maatwerkartikelen niet geretourneerd worden. Hieronder vallen artikelen die tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de koper. Denk hierbij aan een op maat gemaakt artikel of een geknipt stuk stof.

4. Retourvoorwaarden

  1. Voor het retourneren van producten geldt een wettelijke afkoelingsperiode van 14 dagen. Artikelen die binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden, ontvangen binnen 14 dagen de geldende waarde retour. Het recht op volledige restitutie vervalt na de wettelijke afkoelingsperiode van 14 dagen.

  2. Tijdens de afkoelingsperiode zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.

  3. Artikelen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet te worden aangeleverd.

  4. Producten dienen in een geschikte omverpakking verstuurd te worden. Er mag geen tape of stickers geplakt worden op originele verpakkingen.

    Onderstaande punten leiden tot waardevermindering:

    • de originele verpakking is beschadigd, beplakt of is op geschreven
    • kapotte of ontbrekende folie en/of zakjes

  5. Je bent verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar evt. track en trace code zorgvuldig.

  6. Maatwerkartikelen worden niet retour genomen. Hieronder vallen artikelen die tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de koper.

 

Klik hier voor ons retouradres.